جستجو
Close this search box.
سبد خرید

طرح تولید کپسول قهوه

طرح تولید کپسول قهوه

طرح تولید کپسول قهوه

کپسول قهوه محفظه‌ی سرو تکی قهوه است که برای تهیه یک فنجان قهوه بدون نیاز به اندازه گیری و تمپ و… استفاده می‌شود.

این کپسول‌ها دارای اشکال مختلفی هستند که بنا به شرکت تولید کننده آن ( مانند نسپرسو ، دولچه گوستو و.. ) و دستگاه‌های مختلف ، متفاوت‌اند.تجارت قهوه بعد از نفت دومین تجارت بزرگ دنیا به حساب می آید.

حتی در برخی کشورهای آمریکای لاتین وزارت قهوه وجود دارد. در تمام دنیا به این کالا به عنوان یک کالای استراتژیک نگاه می شود، در حالی که در ایران قهوه به عنوان یک کالا و نوشیدنی لوکس محسوب می شود.

به‌تازگی چند کارخانه در ایران فعال شده‌اند که در بخش فرآوری مانند تف دادن، آسیاب و کپسول کردن و بسته‌بندی مشغول هستند. چشم‌اندازی که برای این صنعت هم‌اکنون دیده می‌شود، آینده‌ای پرشتاب‌تر و پرسودتر را نشان می‌دهد.

با توجه به استقبال مردم از قهوه ,و آسان بودن آماده کردنش برای نوشیدن ، تولید این کالا لوکس میتوان درامد خوبی عاید سرمایه گذار کند .

جالب است بدانید تجارت قهوه جز بزرگترین بازارهای تجاری در جهان است 

نحوه ساخت کپسول های قهوه

تقاضا برای کپسول قهوه بیش از هر زمان دیگرست . و هر روزه به این تقاضا افزوده می شود . به نقل از مارکتز این صنعت تا سال 2025 به ارزی 29 میلیارد دلار خواهد رسید که این مطلب باعث شده آن را به یک بازار پرسود برای بسیاری از شرکتهای مرتبط تبدیل کند 

تهیه زیرساخت ،دانش و تجهیزات برای تولید و پرکردن کپسول تقریبا آسان است .

 

برای توضیح بیشتر در مورد فرآیند تولید کپسول با دو متخصص از AFPAK صحبت کردم. ادامه مطلب را بخوانید تا بفهمید چه می‌گویند.

کپسول قهوه  به صورت های زیر تقسیم و تولید می شود :
کپسول قهوه نسپرسو ، کپسول دولچه گوستر و پد قهوه 

ساختار یک کپسول قهوه از درپوشی  از جنس آلومینیوم ،فیلتربالایی ، بدنه اصلی از جنس پلاستیک یا آلومینیوم که حاوی پودر قهوه است و فیلتر ریزین دارد 

Related posts

registration

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کاربر محترم ضمن عرض تشکر از اینکه مرکز آموزشی آبزی پروران کیهان را انتخاب نموده اید، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.