جستجو
Close this search box.
سبد خرید

اسپیرولینا و کاهش وزن

خواص اسپیرولینا

استفاده از اسپیرولینا برای کاهش وزن 

جلبک اسپیرولینا خواص فراوانی دارد که یکی از آنها سوزاندن چربی و کاهش وزن بصورت طبیعی می باشد .
اکثر مردم ایران افزایش وزن دارند و اغلب سراغ داروهای شیمیایی و قرص هایی می روند که در عطاری موحود میباشد که عوارض جانبی بر بدن شما خواهد گذاشت .

استفاده از جلبک اسپیرولینا به چند دلیل برای کاهش وزن مناسب است یکی از آنها میزان بالای فیبر موجود در اسپیرولینا می باشد که فرد برای مدت طولانی احساس سیری می کند و گرسنگی فرد تا حد زیادی مهار میگردد و درنتیجه فرد اشتیاقی به خوردن غذاهای غیرضروری و ناسالم ندارد .

اسپیرولینا برای بزرگسالان ۲ الی ۳ گرم و برای کودکان نصف این میزان توصیه شده است . با این میزان مصرف تنها فرد احساس سیری نمیکند بلکه تمام منایعی که یک فرد به ان نیاز دارد تامین می شود بطور مثال پروتئین ،کربوهیدرات،چربی ،ویتامینها و اسیدهای آمینه ، در نتیجه اسپیرولینا به آرامی به سوزاندن چربی تاثیر میگذارد .

اسپیرولینا امگا ۳ بالایی دارد که مقدار مورد نیاز بدن را تامین میکند .
اگر برای رژیم لاغری از آن استفاده می کنید توصیه می شود که این مکمل یک ساعت قبل از غذا جهت بهبود کارکرد دستگاه گوارش و افزایش هضم و جذب آن مصرف شود و اگر برای افزایش وزن و درمان سوء تغذیه استفاده می شود بهتر است یک ساعت بعد از غذا میل شود.

Related posts

registration

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کاربر محترم ضمن عرض تشکر از اینکه مرکز آموزشی آبزی پروران کیهان را انتخاب نموده اید، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.