جستجو
Close this search box.
سبد خرید

هوادهی با ایرجت

هوادهی ایرحت

هواده ایرجت چیه

هوادهی که قدرت بالایی داره و مزارع پرورش ماهی قزل و کپور بالاخص  ماهیان خاویاری بیشتر استفاده میکنن.

دستگاه هواده ایرجت برای مخلوط کردن آب و هوا، تولید و ساخته شده

این دستگاه که در کناره استخر یا در داخل آن نصب می شود ، به آسانی قادر است در انواع استخر پرورش آبزیان، فرایند هوادهی (اکسیژن) و جریان سازی را بصورت عمودی و افقی انجام بده.

هواده ایرجت بر اساس شناور بودن یا نبودن، کارایی و قیمت های مختلفی دارند

هواده ایرجت   یک الکتروموتور است ، که درون یک لوله به پروانه متصل شده ، ایرجت هوای بیرون را توسط  الکتروموتور و پروانه به داخل لوله کشیده و فرایند هوادهی و جریان سازی آب را انجام می دهد.

 استفاده از هواده ها و هوادهی در مزارع و استخرهای پرورش آبزیان بسیار مهم می باشد. منطقه جغرافیایی، نوع سیستم پرورش و آبزی در انتخاب ایرجت اهمیت دارد .

ایرجت انواع مختلفی دارد . ایرجت بدون شناور و با شناور

ایرجت بدون شناور که در کناره دیواره استخر نصب می شود و به صورت اتصال در یک جا جریان سازی و هوادهی را انجام می دهد.
ایرجت با شناور که توسط یک طناب هدایت شده در داخل استخر رها می شود و لوله داخل آب قرار می گیرد و فرایند هوادهی و جریان سازی در اکثر فضای استخر انجام می گیرید.

مزایای ایرجت 

 هواده ایرجت فرایند جریان سازی و هوادهی را به صورت عمودی و افقی انجام می دهد که این نوع انتقال هوا به داخل آب باعث عدم تشکیل لایه های حرارتی در آب استخر می شود.

لایه هایی مانند لایه های غذایی و لایه های فضولات، لایه های حرارتی به مرور زمان باعث عدم رسیدن اکسیژن به داخل آب شده که باعث اتلاف انرژی و سرمایه اولیه مزرعه دار خواهد شد و در صورت عدم توجه به آن مرگ و میر آبزیان را در بر خواهد داشت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Related posts

registration

  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
  • این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

کاربر محترم ضمن عرض تشکر از اینکه مرکز آموزشی آبزی پروران کیهان را انتخاب نموده اید، در اسرع وقت با شما تماس خواهیم گرفت.